Solen skiner och gör en på strålande humör.

I veckan har det blivit väldigt mycket häng ute, igår efter skolan mötte jag upp systrarna tjäder och satt i gamla stan vid kajen i två, tre timmar. Idag åker jag nog dit igen, men naturkunskapsböckerna, en annan bok och ett gott humör. Men först ska jag inviga min super fina calvin Klein bikini på badet. En kilometer räcker nog, kanske blir det en och en halv. Återstår att se.

Idag lämnade alex huset för en tripp upp till skogen igen, förhoppningsvis hennes sista resa dit upp på iaf en månad. jag blev verkligen glad över att ha henne hemma. Men hoppas att hon får en fantastisk helg.

Själv ska jag gå i skolan och jobba imorgon, men på lördag blir det att dricka lite gott och förhoppningsvis spana in lite ögongodis med tjejerna från klassen. Det hoppas jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback