Sexigt i Svart-Vitt

jag älskar händelser så sexiga att de skulle vara helt magiska som svart/vit film. När man känner så mycket.
Romantiker som man är.  det är nått sensuellt över svartvitt, nått mystiskt. Från en försvunnen tid.

Kommer ihåg byggare bob, han var så otroligt sexig. Vårt möte var sexigt.

Jag kan fortfarande, efter snart två år, fortfarande se allt framför mig.
Kommer ihåg hur jag kände. jag visste, att så fort jag öppnar dörren här,
så står han där, den vackraste man jag någonsin sett.

aldrig trodde jag att han skulle hångla upp mig,
emot en halvt-sönderslagen betongvägg,
utan tröja och svetten som rann från våra kroppar,
hans för att det var 30grader varmt.
min för att han var så snygg.


Det hade varit perfekt på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback