Glass och solsken

I söndags åt jag frulle på cafe string med dessa damer.
image325
En halvbrun Johanna nyss hemkommen från thailand.
image326
Tågvärden Maria som alltid har en krans av babyhår runt huvudet, det är hennes gloria.
image327

Efter frukosten promenarade jag och maria en kort bit innan jag slutligen for hem och städade.
Efter städningen åkte jag till den fina och har idag återvänt till mitt bo. Jag håller på att tvätta och funderar på att ge mig på ett nytt bakförsök i den gasiga ugnen, kankse blir det bullar, om jag orkar gå och handla bullformar, jag har nämligen alldeles nyss kommit från ica. Men vi får väl se. Nu blir det grönsaksdipp och tv.


Och just ja, igår åt jag årets första geisha glass, verkar som om det kommer bli årets glass-missbruk även iår, men kanske har ben&jerry glassen från gb kommit in som en värdig motståndare, det återstår att se när jag smakat den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback