Trixa och fixa

Den killen jag träffade som jag trodde skulle vara olik de andra,
vi hade en oense mening angånende fergie, han trodde att hon var 26 kanske,
medans jag själv var säker på att hon var över 30.
Idag kollade jag upp det och blev nöjd över att hon var 32.
Sen blev jag sur, jag kan ju inte skriva ett sms till honom,
eftersom det inte är logiskt.

Idag har jag gjort  ifrån mig lite ärenden. ring arbetsförmedlingens kundtjänst, ring till el-bolaget och lagt om räkningarna så att dom kommer med mindre mellanrum. Och sist men inte minst. jag har ringt till vårdcentralen, skulle behöva ett intyg från en doktor att min stor-tå kommer att bli okej.

Nu ska jag börja städa, alex mamma kommer ikväll.

Kommentarer
Postat av: josefin

mm, ja borde nog gøra de. dagen på jobbet har børjar otroligt stressigt också. skulle lunch med några vænner men precis nær vi skulle gå slog de till och blev jætte mycke folk. så nu får ja sitta och æta sjælv i alla fall =( ja førtjænar næstan en hel påse..! synd att de korstar skjortan att æta godis i norge bara.. vad gør du idag då? kram

Postat av: erica

har alex smittat av sig med sina stortåproblem? måh, hälsa carina!

2007-09-28 @ 00:29:59
URL: http://crackhoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback