Kolon Irritablie

För några veckor sedan fick jag äntligen min diagnos för mina magproblem.
Kolon Irritablie. kanske inte den roligaste "sjukdomen" man kan ha. Ändå tycker jag att det är skönt att veta vad det är. Min mage har spelat mig ett spratt i över 2½år. Det började i slutet av mitt förhållande med P och det tog ju slut för 2½år sen. Sen gick det bara utför. Vissa dagar mår jag bra, andra dagar, som idag tex vill inte kroppen spela med mig utan emot mig. Dagar då magen är som en bikupa, ett steg för nära och det känns som om kroppen ska explodera. Men jag har fått medicin, tabletter som jag kan ta för att "leva ett normalt liv" vilket innefattar middag ute och hemma hos folk. Jag har fått avstå från sånt eftersom det är svårt att veta vad magen tål och inte.

Nu ska jag sminka mig och sen ska jag ut på stan. Och just ja, jag är nyklippt, Carina är en stjärna som klippte mitt hår imorse. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

ajdå =/ sånt är irriterande.
tack detsamma du :)

Postat av: Erica

magar är inte roliga när dom tjorvar! ooh, vad blev det för frisyr då? :D

2007-09-30 @ 15:58:06
URL: http://crackhoe.blogg.se
Postat av: hanna

nja, onyttig mat och svulla känns mindre lyckat i och med att jag inte kan träna för tillfället

2007-09-30 @ 16:12:19
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: maria (puffen:)

bild på nya frillan tack:)

2007-09-30 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback