Huslig dam.

Idag har jag hunnit göra mycket, dammsugit, tvättat i badkaret, gjort mat, hängt undan tvätten, sett på tv, duschat, gjort mig klar, och nu tänkte jag åka in till stan och köpa en bok. Och sätta mig på ett fik och läsa. Det är fint väder i stockholm idag, me like it. Och nått mer jag verkligen gillar är, mina nya skor, ser ut som en skridsko med klack, dom är snyga och framför allt sköna.

Gårdagen med emma var jätte trevlig, det blev billig öl och skratt och lulliga leenden. När jag väntade på emma spanade jag även in en fin kille vid spärrarna, efter några minuter kom han fram och började prata med mig, så ikväll tänkte jag även slå honom en signal och kolla om vi ska ses. Kul.

Nu åker jag in till stan så att jag får någonting gjort innan jag börjar jobba.

Kommentarer
Postat av: anne

Du e så duktig så Bodil! =) Snart ses vi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback