Tisdag förmiddag i Stockholm

Idag tänkte jag äntligen försöka få arslet ur vagnen och söka jobb. Iaf ett. Det vore nått.
Det blir så lätt att jag nöjer mig med det jag har, varför ska jag göra det om jag kan få jobba mer,

Igår tvättade jag nästan hela dagen, skönt när allt i garderoben är nytvättat och rent. Då blir det roligare att klä på sig. Efter tvättningen begav jag mig in till stan och mötte upp min kombo. Vi åt mat på tacobar och kollade in lite kläder, har under helgen med hannah sett en massa saker som jag skulle vilja ha. Men det här månaden blir det inge mer shopping, måste tänka på mitt sparande.

Har även försökt fått tag på en person på komvux, kan det verkligen stämma att man måste plugga upp ämnen själv som inte har godkänt i, jag klarade inte matteB med lärare, hur i hela sjutton ska jag klara att läsa det själv. Jag skulle förmodligen behöva fem lärare om jag ska lära mig, men det vore skönt att få det överstökat.

Idag blir det jobb i Sickla och imorgon ska jag flörta till mig så mycket jobb jag kan på älderboendet. jag behöver jobba mycket mycket mera. Jag behöver slita ut mig, och stressa, annars mår jag inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback