Skor och sånt

För några veckor sedan skrev jag ett inlägg om mina skrid-sko-skor. Jag trivs jätte bra i dom och har höga förhoppningar om att dom blir året vintersko för min del. Nu när min moder varit så snäll och lånat ut sin kamera åt mig i några dagar så tänkte jag mig att jag skulle visa dom. Så här är dom beige.


(klicka för större bild)
Klacken är nog hög för att få en att känna sig snyggare och ge bättre hållning,  samtidigt som dom är sköna att gå i, längre stunder, med vissa fika pauser såklart. Så när jag fick lön denna månad, gjorde jag så här.

(klicka för större bild)
Tog och köpte mig ett par svarta också.
Bra är också priset.
299:- hos Skopunkten

Sen här, kommer också ett par andra favoriter.
Kära ni, tänk nu på att jag inte haft någon kamera på länge, så detta är inte sånt jag köpt på några dagar.

Svarta armbågs-långa skinnhandskar från GinaTricot.
Bra längd, sköna och varma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback