Ny vecka, nya äventyr.

Jag är verkligen jätte glad att Hannah kom ner, nu saknar jag henne ännu mer.

I lördags stressade jag och hannah på stan innan vi hoppade in i bilen med Ecke som var en stjärna och skjustade oss ut på arlanda. Sen lämnade vi hannah lite förvirrad där och begav oss in till stan. Sen blev det en tripp till brandbergens centrum för att kika på onsdagens greys anatomi.
 
Och på lördag kväll somnade jag tidigt, helt utslagen efter helgen. Igår blev det jobb i sickla men världens jobbigaste huvudvärk, den kom smygandes vid 12tiden och släppte inte förrän vid nio tiden på kvällen efter att jag tryckt i mig halva ipren burken.

Killen på torsdagen ringde igår, vi får väl se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Erica

jo gick jättebra med tanden! kändes knappt nått varken under eller efteråt! :) hur mår du? hur går det för mami din? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback