Klänningsjakten fortsätter.

Ni som pratat med mig på telefon och så, vet att jag letat den perfekta klänning. Trodde jag fann den på hm förra månaden men insåg att jag inte gillar halslinningen på den. Lämnade tillbaka och gav mig på en annan, från indiska, bra på alla sätt förutom att den är för kort. Det blir nog en återlämning av den idag, plus att jag ska kolla på en digitalkamera. Hoppas den finns inne, Det vore najs.



annars har jag idag fått papper från vägverket. Jag måste göra ett nytt körkort. Eftersom jag nu ändrat mitt efternamn i kyrkoböcken osv, Lagt till en v i namnet och nu måste jag göra ett nytt.
attans. Jag är ful på mitt körkort nu men kan garantera att jag kommer att vara fulare på det nya. Mitt pass som är från i sommar ser ju tex inte klokt ut. men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback