En grej Gjord.

Jag har gjort en sak på listan! Kankse den som var mest behövlig. jag har rensat avloppet i duschen.
Man skulle kunna tro att jag och alex går på cellgifter el nått, det var så mycket hår.... och det luktade så illa.
Men förhoppningsvis behöver jag inte göra om det på länge. Maten och spriten får vänta. nu ska jag göra mig klar för en dag på stan, och sen ska jag nog handla mat och sprit. El nått.

jag har föressten fotat en massa redan, bilderna kommer senare. Men jag utelämnar bilden på hårbollen från duschen, annars kommer mina besökare att minska till 0 per dag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha, avlopp är inte roliga! Hört något om biopsin? Arbetslös? Hade inte du 2 jobb? Du kanske skulle joina mig på komvux, känner stor ångest inför MaB, är typ sämst i matte! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback