utmaning

Denise Utmanar mig i att berätta en massa sanningar om mig.

Reglerna

Länka till den som utmanat dig.
Skriv 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dem du har utmanat.

Första sanningen om mig:
Jag pratar alldeles för mycket! och ofta innan jag tänkt i genom det jag säger.
Andra :
jag har flera par skor i garderoben som aldrig sett dagens/kvällens ljus ute på mina fötter.
Tredje :
jag röker för mycket
Fjärde:
jag avskyr all denna smyg-rasism som finns bland oss varje dag.
Femte:
jag tänker för mycket på killar/karlar/män.
Sjätte:
jag kan inte spara pengar
Sjunde:
Jag ogillar att människor är så rädda det som är lite annorlunda.

Jag utmanar: Kickan, Hannah, Karro, Kerstin, Anne, Ida och Ärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback