Torsdag och nya äventyr

Igår hade jag och alex en dubbeldejt med Ben&Jerry när vi såg greys anatomi. Det var trevligt. Skönt att få koppla av och att veta att min onsdag blev bättre så fort jag lämnade jobbet och kom hem till hemmet lugna vrå.
Idag ska jag tvätta inför resan till helgen, sen ska jag på stan och kolla efter lite saker och senare på kvällen blir det öldrickning med alex och förmodligen några fler. Härligt.

Imorgon beger jag mig tillsammans med mina systrar upp till Jämtland, där jag inte har tillgång till Internet, där det inte finns något dygnet runt öppet seven eleven och där jag ska sitta i mitt flickrum och minnas varför jag älskar stockholm. Och så ska jag baka tunnbröd för fulla muggar.

Ha en underbar Torsdag alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback