Tjena Tjena

Ledsen för den dåliga updaten, var så trött i söndags när jag kom hem att jag slocknade tidigt. Resan hem gick bra, den biten jag inte körde, den fjuttiga biten jag körde (ca 1mil) hann jag få panik flera gånger, jag har svårt för att köra i mörker, men då gick det verkligen inte. Så systrarna fick ta över.

Igår var jag på fotvård, jag ska fortsätta med det, för vad sköna mina fötter kändes igår. Efter det blev det en fika med Emma på stan och sen fick jag åka direkt på jobbet, jobbade och sen åkte jag hem och fikade, målade naglarna och läsa lite. Just nu läser jag Magdalena Graafs "det ska bli ett sant nöje att döda dig" beräknar hinna klart med den idag.

Nu är jag på jobbet, det är så lugnt, därav inlägget, vanligtvis skriver jag inte när jag jobbar.

Ikväll har "Allt för Byn" premiär, eftersom det inte fanns några biljetter kvar så nöjer jag mig med att gå på efterfesten. jag hoppas att det blir trevligt.

Kommentarer
Postat av: anne

Jag ville bara vinka till snygga Bodil där borta i betongen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback