Tisdag

Idag fyller söta Veronika år, Grattis vännen.

Igår blev det en promenad till sockenplan efter tvätt och frukost. Inne i stan flanerade jag och alex och kollade jul grejer, vi köpte en julstjärna till tv rummet. Jag börjar nästan att längta efter julen det här året. Det brukar jag vanligtvis inte göra. håller också tummarna för att jag får fler arbetspass än de jag redan nu vet om. Har inga som helst problem att arbeta arslet av mig om jag vet att det kommer att vara värt det i januari när man får lönen.

Efter staden och en fika åkte vi hem och lagade middag, det blev lax, kall sås och pressad potatis.

Nu ska jag bada, sen ska jag in till stan och lämna in en arbetsansökan och sen blir det jobb i sickla.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hallå där! Har precis ätit din skinksås, den var kanongod. :) Men den blev lite väl mäktig, har du nån aning om vad jag kan ha gjort för fel, eller ska den helt enkelt vara så? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback