söndag

Igår var jag på hemma fest, det var nog den första sedan i somras, när johanna träffade sin loverboy på en hemmafest på söder. Gårdagens fest var till ära för veronika som i veckan fyllde år. Det var riktigt trevligt, en massa massa människor som jag aldrig träffat förut. vid ett tiden skulle jag försöka bege mig hemåt eftersom det tar ungefär en timme att ta sig hem. Men då hade jag sån tur att en av killarna körde, och bodde i fruängen, vilket inte är så långt härifrån så jag fick åka bil istället. En rolig bilresa med en vindrutertorkare som bara pajjade och som jag hade väldigt roligt åt.

Idag blir det bara slappning, jag ska ta det lugnt, och imorgon ska jag tvätta och också ta det lugnt. Det tycker jag att jag förtjänar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback