Söndag

Snart har denna vecka passerat och jag hoppas att när jag lämnar den lämnar jag även mitt dåliga humör bakom mig. Igår efter jobbet blev det ju fotboll och öl med brudarna, det var najs. Vi gick i halvlek för att det var så mycket folk och man såg knappt någonting, plus att vi hade suttit där sedan halv sex och klockan då var halv elva. Sen åkte jag och alex hem och käkade massa smörgåsar och jag drack en massa massa vatten, vilket gjorde att när jag vaknade imorse var jag mest bara nöjd. Över att huvudet mådde bra, och att klockan var så lite. Då hinner jag chilla ett tag innan jag drar på jobbet.

Kommentarer
Postat av: josefin

haha.. nja. ja såg två. & de båda hade ja träffat innan. de blev samma ställen som vanligt, med samma killar (& de där två har till och med samma NAMN). = de finns inga snygga killar i oslo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback