Onyttigheten fortsätter

Igår efter jobbet blev det pizza, kände ett sug efter det hela dagen igår så jag gjorde slag i saken. Sen blev det julskum och tv med alex. Imorse ringde min chef mig och bad komma in tidigare på jobbet. Sagt och gjort, gjorde mig klar och sen blev det en solning innan jag slutligen landade i Sickla 1½timme före egentlig tid.
Imorgon ska jag gå igenom mitt december schema med äldreboendet. Jag ber därför min släkt och mina älskade vänner.
-Snälla, hata mig inte ifall jag jobbar hela månaden och knappt har tid att ses-

Och sen ska jag träffa therese! Hon kommer ner från ösd för en utbildning och vi ska mysa imorgon. Shoppa kläder och dricka öl och vara allmänt "crazy" som johanna skulle säga.

Jo visst ja, i måndags var jag nyttig och åt lax till middag, igår blev det pizza och cola. Idag blev det varma mackor och oboy till fotbollen. Äsch, jag är ju ändå inte så nyttig, har aldrig varit och kommer med all säkerhet inte heller att bli det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback