Konstaterande

Igår natt försökte jag lägga över mina senaste kort från digitalkameran till datorn, problemet är bara att vi har två datorer, dels alex bärbara som jag sitter vid nu, och sen min dumburk. den har virus och damp om vartannat. Vilket gör att den inte riktigt förstår vad som borde ske när jag stoppar in usb-kabeln i burken. det enda som händer är att timglaset dyker upp och börjar snurra, sakta med säkert snurrar det runt i säkert en kvart innan jag får panik. Stänger av datorn utan att avsluta eftersom det är omöjligt och vet att nästan gång jag öppnar den är den säkert ännu värre.

Welcome to my world.

Efter jobbet idag åkte jag som vanligt till seven eleven där jag köpte en latte, och fastnade i ett långt samtal med killen som jobbade, sen åkte jag hem. Nu har jag fikat och läst och funderar nu som bäst på varför 80% av min vakna tid går åt att tänka på karlar/män.
Typ:
han var söt.
vilket leende
gulligt hår
Holymaccacrap!!
heting
mmmums
fina fingrar.
alltså jag skojjar inte,
jag älskar karlar/män/killar.
kanske får se det som så, jag har en förmåga
att se någonting fint i de flesta män.

Holymaccacrap!! är förövrigt mitt absoluta favorit-uttryck när det gäller killar på heting-skalan.
holymaccacrap är för mig som halleluja moment är för Kishti.

Kommentarer
Postat av: Syster

menar du hallelulja moment?

2007-11-12 @ 09:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback