Internationell Äktenskapsförmedling.

Igår kväll var jag på min första internet-dejt sedan i maj. När jag skulle åka hem kom jag på att jag skulle stanna till på seven eleven och köpa en latte, mest för att det var rätt kallt ute, väl inne på eleven beställde jag min kaffe och skulle precis tillsätta socker i den när jag ser en kille som sitter vid internet. Eftersom sockret står precis vid hans datorn kan jag i stort sett inte undvika att se vad han besöker för sida. Och jag kunde nästan inte hålla mig från skratt. Där står en man, lagomt tjock och äter seven eleven mat och dricker kaffe och är inne på en sida som förmedlar internationella äktenskap! Han kollar in Elena från polen och en stort flin tittar fram i hans ansikte när han kolla igenom hennes bilder. Han såg så nöjd ut.
Sen for mina tankar till Elena som förmodligen hoppas på ett giftemål för att få det bättre, frågan är om hon skulle få det bättre hos denna knubbiga man med slafchigt hår och snus under naglarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback