Hej hallå!

Idag har det varit en bra/rolig/stressig/jobbig dag på jobbet, äntligen har butiken jag arbetar i sålts tíll en av mina arbetskollegor. Så igår kväll kom en mega order med produkter som vi har slitit med för att få upp, Men äntligen kändes det roligt att jobba, vi har nästan inte haft några produkter alls till försäljning i butiken, nu är den åter igen uppfylld. Efter jobbet åkte jag hem och såg idol med alex och åt blåbärs/hallon-paj.

Imorgon blir det jobb i fyra timmar, sen blir det mat med alex innan det är dags för Veronikas födelsedagsfest. Dock är jag fortfarande sur, för jag fick inte min lön som jag skulle ha fått idag! Trist att vara ledig och inte har något att göra av med. Iofs är det ju bra att jag sen när jag väl får min lön inte hunnit bränna den. Jo föressten, jag har 26 inbokade arbetspass i december, det börjar lukta  pengar i Januari.

Igår blev det öl med min gamla klaskompis Therese. Helt otroligt att man har så mycket att prata om. Väldans trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback