Funderingar

Godmorgon, ska snart hoppa ner i badet och skrubba kroppen rent. Sen blir det en trip in till stan för att möta upp maria för en kaffe. Jag har småstädat här hemma idag, diskat, gått i genom högar och åter högar av gratis tidningar, modemagasin, reklam och viktiga papper, vi har inte så mycket ordning jag och min böna.

Spanet har fortfarande inte hört av sig sen i lördags, skeppet har nog passerat mig. Synd att jag missade det.

Igår målade jag en tavla, det var länge sedan, synd bara att jag vaknade imorse och insåg att jag skulle ha gjort på ett annat sätt. En streck-gubbe som säger Shut up Bitch. Men den blev för mörk, el rättare sagt för svart. Det skulle mer vara rolig och söt, nu står den på tork bredvid mig och ser grav-allvarlig ut. Dumt.

denna vecka jobbar jag bara tre dagar, än så länge, har ringt på äldreboendet och sagt att jag gärna jobbar imorgon kväll och på fredag om det behövs, och på måndag. Skulle jag få alla dagarna innebär det att jag jobbar sju dagar i rad, med Watta hell, jag har ju ändå inget liv.

I lördags när jag var på stan med min kusin fann jag en klänning som jag skulle vilja köpa när lönen hittar sin väg till mitt konto. Men nu idag blir det ingen shopping förrutom en deo, för det behövs verkligen.

Jag har lite problem med att lägga över mina bilder från kameran till datorn, förmodligen för att datan är full av virus och behöver formateras, tyvärr besitter jag inte denna egenskap.

Vad blir det för käk idag, tomatsoppa el lax, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback