En trötter ska man inte prata med.

Igår efter en heldag på stan med kusin  så blev det en öl med Maria, efter det åkte jag hem och fastnade framför datorn hela natten, jag gav mig verkligen inte. Utan somnade helt slut körd. Därför var jag också borta när mitt span ringde mig för att kolla om jag fortfarande ville att han skulle sova här, och då pratade jag i sömnen och sa att jag inte var själv. Vilket jag var, för alex är ju inte hemma. Frågan är då om spanet trodde att jag dissat honom el om han misstänkte att jag var trött, får väl försöka få tag på honom under dagen och förklara att om jag sover så måste man prata med mig tills jag vaknar, annars är risken stor att jag snacka i nattmössan.
Attans!

Nu kollar jag lite på idol, äter pasta och skinksås och ska snart bege mig på jobbet, men fuck vad trött jag är!


Kommentarer
Postat av: Erica

trött? du kanske borde varva ner lite! själv så blir jag "ointresserad" så fort något blir seriöst (eller ens blir något för den delen) men är nog snarare lite rädd/feg för känslor i allmänhet bara :S ser du! behövde inte ens terapi för att komma på det! hur är det med mamsen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback