Bilder från veckan

Börjar med bilder från allt för byn festen.

Bild 1:Grabbarna el några av dom iaf,
Bild 2: Jag och Jocke.
Bild 3:Jag och mamma.

I fredags efter jobbet mötte jag upp alex för några öl på Mest.
Senare kom Johanna dit med några vänner från östersund.

Bild1:Johanna och Alex
Bild2:Jag och johanna
Bild3:Här bad jag Tony, en av killarna i baren att ta ett kort, man ser riktigt hur vi posear och ler och ser fånig ut och det enda Tony fick med på bilden är en massa tuttar.

Efter shoppingen på lördagen mötte jag upp Maria för en öl på söderkällare.
Hon hade jobbat hela dagen och sa på telefon att hon hade typ pyjamas på sig, inte trodde jag väl ändå att jag skulle möta upp en typ pyjamasklädd väninna. En halv öl blev det iaf innan vi begav oss hem, hon för att sova och jag för att nät-dejta och chatta hela natten.


I Måndags var jag ledig och passade på att dejta EmmaO som också var ledig.

Vi käkade mat och drack kaffe. trevligt.

Och ja, alla bilder är inte så vackra, röda ögon, blundningar och så vidare, men snälla. Världen är inte perfekt, inte jag och mina vänner heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback