Bilder från helgen i Jämtland

image217

Så här såg det ut i bispgården i lördags morse när jag vaknade, Snö!
image218
Efter frukosten åkte jag till kusinernas tunnbrödstuga, där jag, malin, annika och mormor bakade tunnbröd hela dagen lång.

image221
Syster Malin gräddade för fullt.
image222

Trunnbröd-mormor i hennes outfit. Jag gillar det faktum att det ser ut som om hon inte gjort någonting annat i sitt liv annat än att baka tunnbröd. Men sen är hon ju tunnbröd-mormor också! inte helt utan orsak.

image223

image225

Efter baket åkte jag hem till pappa igen.

 Och Väl hemma gjorde jag snölyktor tillsammans med pappas jaktkompis barn.
image231

image233
image234
Ett Hav av lyktor, jag fick nästan tvinga in barnet efter alla dessa, eftersom han hade som mål att täcka hela pappas gräsmatta med brinnande lyktor.

Syster  Annika, jag hittade bara två bilder på dig på kameran och dom vill du nog inte att jag lägger ut.. Så jag får ta nya kort på dig nästa gång vi ses.


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag känner mig helt nöjd med att inte vara med på bild :o) Annars kanske du kan låna några av Malin bilder som vi knäppte på kvällen hemma hos Ann & Kurt :o)

Kram kram

2007-11-08 @ 13:57:02
Postat av: anne

Åh skönt att vara hemma en sväng va? Men snön kunde gärna försvinna för min del.. blä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback