Take me to bed...

Idag har jag haft mjukiskläderna på mig fram tills klockan fem, sen klädde jag faktiskt på mig och åkte till psoriasisförbundet och solade. Sen på ica och hyrde film och sen hem och hoppa in i mjukisarna igen.
Film 1:


Minns att jag inte tyckte att boken var så där super bra, och jag kan säga detsamma om filmen, men Ack så mycket fina kläder, sminkningar osv. Ibland skulle jag verkligen vilja ha en massa människor som bara arbtar för att göra en snygg eller hur?

Vad sägs om denna snygga outfit som Anne Hathaway har på sig, en sån skulle jag gärna vilja ha. Och bära den som hon gör, med kostymbyxor och snygga klackisar..


Och nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så ska jag dra igång rulle nummer 2:

Marie Antoinette.

Jag brukar alltid försöka hänvisa till källa men alltid när jag söker på bilder så kommer det bara blogg hemsidor. Så därför hänvisar jag ingenstans idag.

Nu ska jag gå och försöka rulla upp mitt hår till natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback