Natten närmar sig.

Idag har det verkligen varit varmt, jag trodde att det skulle blåsa så jag tog på mig min koftabolero. Så fort jag klev utanför dörren kände jag att jag verkligen inte behövde den, men hade inte tid att springa in och lämna den. Skyndade mig till bussen som jag hann med, för att kolla på två lägenheter. Efter det gjorde jag en snabbtripp till staden, innan jag begav mig ut till Älvsjö för några timmars mys med Anna och Mira. Där fick jag också middag vilket jag blev otroligt tacksam över.

Nu ska jag krypa till sängs, och imorgon ska jag ringa och kolla om jag får jobba. Hoppas att jag kan jobba dom resterande dagarna av månaden.

Nu ska jag sova. Puss!

Kommentarer
Postat av: anne

men jag kan ju inte störa er,. ni ska ju ha en bodil å hannah kväll ju!

Postat av: anne

men jag kan ju inte störa er,. ni ska ju ha en bodil å hannah kväll ju!

2007-05-28 @ 00:23:21
URL: http://enna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback