I wish I would do it to

Vad Avis jag blir på alla människor som lämnar sverige för att bege sig ut på äventyr. Att lämna allt och alla och bara ta vara på det möjligheterna livet bjuder på. Jag vet inte riktigt om jag är av rätt virke för det. Borde iaf försöka komma på någonting vettigt att göra med livet. Förra året visste jag att jag skulle börja skolan till hösten, den här hösten hade jag nog bara tänkt jobba och spara ihop så mycket pengar jag kan. Vore skönt att kunna åka till thailand till våren och samtidigt ha några kronor kvar på kontot när man kommer hem.

Idag blir det jobb, imorgon fika x2 och på fredag hoppas vi på finväder, rixfm festival i kungsan, gratis inträde, massa musik och jätte mycke folk.

Kommentarer
Postat av: Steph

ta du dig en titt i kungsan men gå till Nalen innan klockan 20;) läs mer om min blogg om det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback