Hundtest.

Golden Retriver
Golden Retriver
Golden retrievern är en snäll och tillitsfull hund. Den är glad då den känner sig nyttig och tycker om att samarbeta. Den tycker mycket om att bära grejer i munnen och gör det mer än gärna när den ska hälsa. Detta är ett tecken på stolthet och glädje. Skulle föremålet den valt att bära vara olämpligt och matte eller husse påpekar detta kan den lätt bli ledsen och stött. Golden retrievern älskar vatten. Enligt rasbeskrivningen ska den vara lydig, intelligent och ha naturlig arbetslust. En golden är en stark hund som gärna drar pulka och jobbar fysiskt, men den är ingen direkt sprinter på löpbanan.


På Svt gokväll sida finns ett test för att kolla vilket hundras man liknar mest. Jag skulle då tydligen vara en Golden Retriver. Nyfiken, kolla här
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=45926&a=509489&lid=puff_545826&lpos=extra_0

Bilden/text lånad från Svt.se

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vilken är den bästa Tv- Serien?
Du har väll röstat? :)

Postat av: Kickan

Jag är en cocker spaniel! Fast jag kan inte påstå att det känns som jag =)

2007-05-04 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback