Söndag

Gårdagskvällen var jätte trevlig, en av de bästa dejterna jag haft faktiskt.

Vaknade ca 20 gånger inatt och trodde att jag hade försovit mig, nu måste det faktiskt bli ändring på det här.
Gick upp och gick på jobbet, dagen gick väldigt fort och det var skönt. Ont i fötterna hade jag dock när jag lämnade lokalen. Efter jobbet bestämde jag mig för att åka till Kista och kolla in lite kläder, fick med mig en hel del saker hem. Och innan jag gick hem var jag på ica, kom på att jag skulle vilja ha lasange, jag har länge längtat efter det och nu är det gjort,. I ugnen står nu en stor lasange, hoppas bara att den är god...

Nu är jag så fruktansvärt trött. Seg.. och fundersam.

I oktober ska jag och Hannah se Gwen Stefani på globen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback