Premiär.

Idag blir det vårens första skritt i klackisar. Ska snart ge mig iväg och jobba på mitt tillfälliga jobb i fyra timmar och sen åker jag till solna och jobbar några timmar på make up store.
Igår var jag, pinglan och puff och kollade på lite kläder och sånt. men jag känner mig snål. Skulle egentligen vilja ha några tröjor med lite färg på men hittade dock inga. Efter shopping gick jag o alex på kungshallarna och åt, vi lyckas fixa till oss en pizza med två olika tillbehör på var sin sida. Killarna till och med delade dom åt oss. Det var snällt.

Ikväll är det greys orgie, dubbelavsnitt. Synd bara att jag vet att jag kommer vara så trött imorgon.
På fredag är det afterwork med tjejerna och förmodligen sen också kanske en utgång. keep it cheap.

Solen skiner. Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback