Måndag kväll.

Jag var trött imorse, jag gillar inte det, gillar däremot känslan av att vakna tidigt och känna sig pigg. Imorgon har jag en tid hos min doktor, vi ska kolla på mina utslag och se om vi kan finna nya vägar att gå tillväga med för att få ner dom.
Idag var det inte så mycket vår som jag hade hoppats på, ingen sol men dock varmt.

lämnade tillbaka ett par skor idag, det var bra, för dom var inte lätta att gå i. Sen har jag ju faktiskt ett par andra skor som jag egentligen skulle behöva sälja på blocket el tradera, jag vet inte om jag fixar att gå i dom. Ska pröva ett par gånger till, mest eftersom jag tycker att dom är så snygga.

jippie, jag har förmodligen jobb hela månaden ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback