lördagkväll på Regnstigen

Lägenheten har idag storstädas, madrasskydden har tvättats, blommorna har fått ny jord och en potatigratäng har skapats i köket. Efter städningen belönades vi med god mat och lite vin. Dock har nu mamma druckit upp den där flaskan med vinet så nu lär det nog bli en hel del fnitter här i stugan.
Vi pratade om att gå ut och ta en drink men nu vet jag inte längre.

Castingen blev det ingenting av men lika glad är jag för det.

Gårdagskvällen spenderades med brudarna, först lite afterwork, sen gick vi vidare, men kvällen var ganska lugn och det hände inte så mycket, så det blev en tidig hemgång.

Imorse vaknade jag av ett ryck och kollade på klockan och trodde att jag hade försovit mig, det tog ett tag innan jag insåg att det var lördag. Så skönt. Imorgon ska jag sova länge.

På måndag ska jag på dejt.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Nu lägger jag till dej som min bloggkontant, hehe. Lycka till på dejten imorrn då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback