Kär och Galen.Haha

Måste bara berätta om min helt tokiga arbetskamrat.
Eftersom vårat arbete är väldigt enkelt brukar vi lyssna på radio genom mobilen för att jobbet ska kännas enklare. Min arbetskamrat satt idag som vanligt och klippte och klistrade och tvinna sitt lockiga hår när hon plötsligt rycker ut öronpropparna ur öronen och säger
-Bodil, hur går kär och galen låten, jag tror jag vet men det låter så konsigt.
varav jag sjunger:
-kär och galen, klockor börja ringa och många tusen eldar börjar brinna. osv.
Min arbetskamrat säger då, -men, så har inte jag sjungit.
-men hur har du sjungit då frågar jag.
och hon sjunger då tyst som en liten mus
-kär och galen, klockor börjar ringa och många tusen älgar börja springa.
?
Jag utbristen i gapskratt och har svårt att koncentrera mig de närmsta femton minuterna.
Sen fsäger jag ,
-tänk dig musikvideon. Första Lotta Engberg och sen ett par som kysser varandra och helt plötsligt dyker tusen ÄLGAR upp och börjar springa!

jag hade så himla roligt åt henne och började skratta flera gånger under dagen när dessa älgar började springa i slow motion i mitt huvud.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback