Godmorgon.

Gårdagen spenderades med tjejerna från jobbet, började med en hamburgare på fridays, sen en drink och sen några öl på Lemon. Där var det proppfullt med folk och klockan tolv åkte jag och chefen hemåt. Trodde att jag skulle få sova hela natten och långt in på morgonen, men som vanligt vaknade jag tidigt och trodde att jag hade försovit mig, Jag är så otroligt less på att aldrig riktigt få sova en hel natt och vakna utan att hjärtat är i halsgropen, Varför är jag så rädd att försova mig?


Mr. Smiles har dansat in i väggen nu. Jag hoppas nästan att han stannar där.

Idag kan det tänkas att det blir lite shopping och ikväll blir det antigen dejt eller bio. Återstår att se.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback