Gröna Lund M.M

Godmorgon.
Igår när jag var klar här hemma begav jag mig till staden. Först missade jag bussen och gick till tuben istället.
Mötte upp Alex och Maria och tog en fika.


vi fikade, kaffe, latte och dumle muffins.



Min framtida Kombo, tyvärr lyckas jag inte rotera bilden.

Fikade gjorde vi i flera flera timmar.
Sen var vi på Indiska.
Maria köpte vinglas och fick två av mig och alex i försenad inflyttningspresent.
Sen begav jag mig till Slussen.
Dags för femkamp och MIddag med Make Up Store.

Jag träffade Mia Och vi gick ner och åkte färja.


Stockholm är en otroligt vacker stad.

Jag provade på att leka lite Leonardo Dicaprio och Titanic.

Målet var nära

Väl framme blev det femkamp, middag och dans till Smalare än Tord.
vi dansade och hade oss.

Jag tog den bild där man nästan inte ser några.
En del av mina arbetskamrater vill kanske inte vara med på kort.
Nu ska jag gå och jobba.

Kommentarer
Postat av: Syster

Hej yster!
Värsta shop-oholic du har blivit :o)
Eftersom jag inte träffar dig innan midsommar så tillönskar jag dig en glad och skön midsommarhelg.
Vi kommer, som vanligt, åka ut till Kickie på landet. Jag hoppas på sol och några celsius så jag slipper frysa häcken av mig.
Åker till Malmö nästa vecka - jobbar där tors-fred sen går jag på semester. Tjoho vad skönt det skall bli.
Puss o kram

2007-06-20 @ 10:39:11
Postat av: anne

Jag vill också bo i stockholm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback