Dissad.

Måste bara kläcka ur mig det här.
Träffade en kille ute i Lördags, som bekant så rör jag väldigt sällan killar,
när jag tex går på dejt så pussar jag dom inte ens på kinden.
Den här killen fick dock en puss, efter det var han väldigt angelägen i att försöka få hem mig. Jag sade nej, och påpekade att vi skulle kunna ses på söndagen (alltså igår) istället. Skrev ett sms igår och frågade hur han mådde osv. Killen svarade och sen var det liksom inge mer. Idag efter jag tagit mitt förnuft till fånga och äntligen begett mig ut på stan, hamnade jag på sankt eriksplan på ett fik med min nya bok som jag läser. Skickade då ett sms och frågade ifall han hade lust att ta en kaffe efter jobbet.
Några minuter senare kommer ett sms.

Jag citerar:

"Hej! Min kompis har förbjudit mig att dejta en 21-åring och
jag kan förstå henne. Så vi kan tyvärr inte ses igen.Kram"


Jag bara kollade på telefonen och tänkte "du måste skämta" !
Varpå jag var tvungen att ringa veronika och berätta det.
Efter många skratt började vi fundera.

Undra vilket som är värst?
Tanken på att killen inte ens har mod att skriva, "Jag är inte intresserad av att träffa dig igen".
Eller det faktum att han inte ens får bestämma någonting själv utan hans "kompis" måste göra det?!!!

skrev tillbaka att det var den absolut i särklass fånigaste orsaken jag någonsin hört. typ.

Sen kollade jag på messet igen. Varför skrev han Kram. Kunde han inte bara avslutat med en punkt.

Knepigt. Dissad, det gör mig absolut ingenting. Inte när killen visade sig vara så mesig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback