Bikini Frågor?


Bilder från www.hm.com

En liten fråga...

Hur kommer det sig att alla butiker såsom hm, lindex och diverse ställen mestadels har en massa trekantsbikinis och sånt, Vad är trenden för oss storbystade? Jag blir tokig. Jag skulle inte kunna använda någon av dessa även om jag skulle vilja. Så tråkigt. Med en liten större byst krävs det riktiga grejer för att kunna simma omkring och dyka och ha sig i sommar.  Ifjol minns jag att jag var väldigt sent ute med badkläder, köpte den enda bikini-bh jag hittade på stadium (för annar brukar ha lite bättre saker, för större saker). Och den skulle jag gärna vilja slippa.
Några ideér vart jag ska leta? Om som då gärna inte kostar 700kr per del.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack sötnos!! :) Jag har samma problem med att hitta en bikini. Men hittade faktiskt en lite mer "rejäl" trekantsbikini här borta, som inte har snören som knytning utan tjockare band. Inte så roligt när man solar kanske, men huvudsaken är ju att man inte visar hela härligheten när man simmar.. ;) Är allt bra annars? Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback