Vart tar tiden vägen?

Veckan har nästan redan flugit sin kos. I måndags var jag och köpte en säng på mio, på tisdagen ringde dom och sa att den var slut. Var tvungen att åka tillbaka för att få tillbaka min handpenning. Sen åkte jag ut till Östra Station och tog Roslagsbanan ut till Täby, där blev det middag med syster och hennes karl och lite andra släktingar. Det var trevligt. Sovit dåligt i veckan men snart är jag ledig.
Idag for min kombo och hennes päron ut till ikea och handlade sängar åt oss. Så nu har jag en ny alldeles egen säng. Mysigt. Premiärsovning i den på lördag natt.

Nästa vecka kommer pappa ner med tv, soffa, dvd och sånt. Då är lägenheten i stort sett komplett.
Blir nog rätt dåligt med bloggning under veckan som kommer.

Kommentarer
Postat av: syster & jonas

Var e alla gulliga bilder på oss?!
Jonas är lite orolig för att "fula gubbar" skall läsa din blogg, e inte du? Du får inte lämna ut ditt telnr till vem som helst, ge dem Iris nr istället :o)
Nu tänkte jag baka en kaka, farmors sommarkaka - den gillar vi, lr hur?

2007-07-15 @ 13:26:17
Postat av: Kickan

Bodil. Menar du på fullaste allvar att nu när du flyttat från Solna så händer det INGENTING i ditt liv?

2007-07-19 @ 17:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback