Sammanfattning.

Igår träffade jag tjejerna (j,e,a) för några öl på mest.
Två killar kom fram och försökte game:a oss. Jag tror att dom använde sig av bokens alla regler.
Kom inte att tänka på allt förrän efteråt vilket gjorde mig ursinnig, Fast att gå igen att dom sa och frågade var rätt kul.
Jag och Alex sov första natten i lägenheten igår.
Lite bilder från gårdagen, ursäkta kvaliten men jag lyckas aldrig ställa in kameran riktigt.

Kombo äter en tomat iväntan på att maten ska bli klar.

Kocken själv försöker visa sina talanger.
Dock har vi  ännu inga bestick. Far missade den lådan så vi fick använda oss av plastbestick.

Gårdagens middag bestod av pasta, skinksås, broccoli, tomater, körsbär, grekiska godisar och fruktkarameller!
Det ska bli najs att flytta ihop. Och att ha BADKAR, åh vad jag ska mysa där.

Bilderna från igår kväll blev så dåliga att jag inte lägger in dom.


Idag träffade jag en av snygg-tjädrarna för en kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback