Lägenhetsfixning.

Igår efter jobbet drog jag in till stan för att dejta snygg-tjädrarna, hamnade på muffinbakery och åt en muffin (el rättare sagt toppen av den) med choklad och dumle. Sen kom jag på att jag inte ska äta kakor, godis, glass el läsk, så det gick ju inte så bra. Men idag var jag istället benhård.

Igår gick jag och Alex på clas ohlson, jag köpte en liten radio och så köpte vi häftklammor och presentpapper, sen åkte vi ut till lägenheten. Först handlade vi lite på max dax där. Lite tvål, sån här lukta gott till toan och en saft. Sen började vi diska, plocka upp alla saker, pappra in alla hyllplan i köket. Hyllorna som var där var gjorda av trä och sen var dom för dåligt slipade så det kändes som det bästa att göra. Blev ändå rätt sött.
Undra hur länge det håller?

Imorgon ska vi fortsätta pappra in, vi har alla garderober kvar tex. kort kommer på arbetet.
Nu ska jag packa ihop en väska, för imorgon ska jag och alex sova på min luftmadrass efter några öl på stan.

Kommentarer
Postat av: Förbjuden kärlek

Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback