Fredag

Här sitter jag, på golvet i mitt och alex super röda rum. Med tagenbordet i mitt knä och min stora 1995 dator framför mig på golvet. Det små regnar i stockholm idag. Jag skulle vilja ha lite solsken.
Ont i fötterna efter att tillbringa hela dagen (9timmar) på make up store. Imorgon blir det några timmar i Sickla.

jag saknar en digitalkamera. nu efter jag flyttat har jag ingen. Men kanske kan jag få en av mina föräldrar när jag fyller år. vi får väl se hur det blir med den saken. Lägenheten har iaf blivit jätte mysig. Jag trivs bra än så länge.
Nöjd över att ha blivit en förortsunge!

Hemma är det yran denna helg. Jag är nästan glad att jag inte är där. Skulle varit så fattig när jag kom hem.
Nu ska jag krypa till sängs. Godnatt och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback