Fortfarande Inget internet.

Hej Kära läsare.

Fortfarande så fungerar inte mitt internet som det ska. Så nu lägger jag in ett litet inlägg. Jag har haft fin besök på jobbet, dock innan jag själv hunnit dit. Så det blev inget men oj så trevligt det hade varit.
Livet levs med glädje, och då inte enbart av att det inte är någon snö. jobben går bra och nästa helg får jag besök hemifrån. kort sagt, så trivs jag väldigt bra i mitt liv.

På lördag blir det en liten utgång, jag hoppas att det blir trevligt, det känns som om jag är i behov av det. Inte för att det går någon nöd på mig. jag har det som sagt jävligt bra.

Ta hand om er, och imorgon tror jag bestämt att det kan komma en update.

Någon som är sugen på att dricka en öl ikväll, hör av er isf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback