Himla män...

Min Syster säger alltid till mig att både jag och min mor faller för fel män. (det gör vi också)Okej. Så är fallet.
Ni som läser min blogg med jämna mellan rum har säkert läst nått inlägg där Mr.Smiles dansar runt i mina tankar. En del inlägg, säkert ganska många, är mer riktade till honom än jag vill erkänna.

Och ja, Han dansar fortfarande i mitt huvud, hans lukt dröjer sig fortfarande kvar, och jag njuter av de gånger hans ansikte dyker upp i mitt huvud. Han är mannen. Helt enkelt.

Men att säga så här, nu har så lång tid passerat att jag nu är trött, både på mig själv och han. Mest trött är jag dock på dessa danser i huvudet. Slow motion bilder av de få möterna vi haft. Men att han har sån kraft över mig är också läskigt. Om han skulle ringa nu skulle jag gärna åka dit, fördelen är att jag vet att han inte är hemma. Fan Bodil, du tappar tråden.

Saken är den att jag vet, och har vetat, sen vi första gången sågs på jobbet i sommar. att jag egentligen tycker mer om honom än jag vill. Jag vill ha den där kontrollen som jag bestämde mig för att få. Men det blev för svårt. Därför har jag slutat höra av mig till honom och försöker till så stor del jag kan, låta bli att tänka på honom. Han är nu så mycket ute ur mitt som han bara kan bli! (säkert!)

Efter vårt första möten visste jag att han skulle höja ribban för övriga män som kanske vill passera eller passa in i mitt liv. dock har jag också insett att chansen att det skulle bli någonting mellan mig  och mr smiles är noll, men inte kan jag bara lägga mig ner på gatan och ge upp. Nej inte jag inte.
Jag ser ju som sagt någonting snyggt i de flesta män. (som kära pinglan alltid säger) Och ibland passerar det ett ögon godis framför mina ögon. och då njuter jag.

Detta blev säkerligen det mest osammanfattade meddelande jag någonsin skrivit i min blogghistoria. Och saken är den att den röda tråden är helt borta. Men sak samma. Läs och njut om ni orkar.
Sju minuter kvar, ska

Kommentarer
Postat av: Anonym

pärlan! hoppas du har det bra.. vi får höras någon dag. kram

2007-02-24 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback