Romantiskt Bad..

Igår kom jag hem efter jobbet, lite ledsen och besviken att kvällen inte blev som planerat. Förhoppningsvis får jag ta igen det snart igen. men när jag kom hem gick jag in i badrummet och inser till min förfäran att lampan har pajjat. Tog fram en stol och klättrade upp tillsammans med en ficklampa. Fick ner det och inser då att jag inte har någon sån där konstig lampa hemma. Det var inte mycket annat att göra än att tvätta bort sminket i mörkret och hoppas att allt försvunnit. Tur ändå att vi har ett fönster i badrummet, annars hade det varit riktigt jäkla bäcksvart.

Vilket då också gjorde att jag imorse var tvungen att bada med stearinljus över hela badrummet, kändes rätt fånigt att ligga i ett romantiskt bad halv tio på morgonen. Men ren blev jag.

Idag ska jag tvätta lite nödvändigheter, sola och sen vet jag inte.



I just can´t get you out of my head...

Jag är rädd för att prata om dig,
rädd att du kanske försvinner då.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej. jo tyvärr helt sjukt :[ De blir inget. Syster gjorde slut med killen så nu måste hon ha lägenheten.Fattar inte att jag kan ha sån otur....Hoppas allt är bra med dej!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback