Myrornashopping

Idag eftere tandläkar-besöket som gjorde mig nästan 1500kr fattigare mötte jag upp fröken Rolén för myrorna shopping, kom därifrån med ett par örhängen och två böcker. Sen åkte fröken hem och jag strosade på götgatan ett tag, Var in på Gina Tricot och fick byta ut en kofta som jag har, som jag redan har lagat tre gånger och som nu igen gått sönder, jag fick en ny! Utan kvitto. Tusentack!
Sen gjorde jag mig själv stolt innan jag vackert åkte hem och njöt. Samtalade med Therese och spelade gitarr, kollar även in fame factory klipp på youtube.Nu ska jag dricka äpple och kanel tea och nalla lite julgodis till min bok. Vi hörs. Puss

Kommentarer
Postat av: Fredde Svensson

Svar ja. Har kört så hårt på gymmet så bloggen blev lidande. Men nu är den igång igen! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback