God Kväll.

Hård dag på jobbet idag, mycket folk, vilket i sin tur ioch för sig leder till att  tiden går snabbt. Hemma i lägenheten nu, efter middag hos mor, har insett att den enda dagen jag lagade mat till mig själv denna vecka var i torsdag, och förmodligen imorogn. Resterande dagar har snälla själar fyllt upp mitt tomrum. Idag blev det mammas lax och sherrysås. mums i munnen. Jobbigt för magen.
Igår blev det julklappsköp, blir så besviken på min lön hela tiden, det var länge sedan jag kände att jag var nöjd med en lön, jag tycker att jag jobbar och jobbar men ändå blir det inga pengar, det enda som händer är att en hel  dag går åt att planera in en massa saker innan jag beger mig på att jobba några timmar. Förhoppningsvis blir det bättre efter jul. Och vart är mina skolpapper?! Jag vill veta om jag ska börja läsa el inte...

Igår blev jag och mina arbetskollegor på make up store bjudna på mat och bowling med vår nya chef. det var najs. Det serverades röding till varmrätt och chokladtårta efter. Och senare på kvällen insåg nog alla i sällskapet att  den där Bodil aldrig kommer att bli ett bowlingproffs!

Nu ska jag plocka lite och kanske dammtorka, så kanske jag hinner dammsuga imorgon innan jag åker på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback