Snart Påsk.

Jag kan bara inte förstå hur tiden kan gå så fort. Snart komma jag sitta här och skriva om hur dåligt jag mår när hösten kommer krypandes. I helgen blir det iaf långhelgsledigt. Mysigt. På fredag kommer Puffen på middag hemma hos mig och mamma, sen blir det en utgång, nån som vet nått bra ställe att gå ut på på långfredagen?
För ungefär en månad sedan var det snö i stockholm. Nu är det riktig vår. Dock ganska kallt idag men ändå.

Jag skiner som en sol nuför tiden. är det verkligen bara solen som gör mig så lycklig?
Nej, det är Powerpuffpinglorna, mamma, maten, jobbet, mannnen, solen, värmen, alla klackskor, vännerna. och Framför allt ALLA dessa vackra män som springer omkring på stan. Jag blir alldeles matt i kroppen.

Åhh vad jag önskar att alla fick känna samma känsla som jag! Livet leker med mig.


Jag är Hög på livet. Vem är så dum så att man tar droger? När det finns riktig lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback