Pyssel

Ikväll har jag pysslat, här är resultatet, vissa ideer har jag tagit ifrån http://kellybellybutton.blogg.se  Förövrigt var det hon som gjorde mig inspirerad, andra saker har jag kommit på själv eller fått lite hjälp med...

image59

1- En Tårtbit med en liten vit blomma.
2- Trillingarna Glass
3- Ett Hallon
4- En Ros
5- G-Klav
6-Ton, med Röda strasstenar.
7- En livboj
8-Discokula
9-Solros

Detta är då en drös med nya halsband.. gjorda i lera, vissa med strass, vissa utan. Vad tycks?

Detta har egentligen varit Kreativa veckan än så länge, kanske är det så att det är svårt att ha tid att vara kreativ när man jobbar 40timmar/ veckan.

Kommentarer
Postat av: Kelly

Åh vad fina! :-) jätteroligt att jag har inspirerat dig med pysslandet! ha en fortsatt fin kväll! kramar!

Postat av: anne

värst vad pysslig du är då :P

2007-04-17 @ 22:59:06
URL: http://enna.blogg.se
Postat av: Anna Jonsson

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback