Pyjamas Partyt.

Välkommen till familjen Wärmes Ytterdörr...
image52

Sen blev det mat... Och sen lite film..
 Alex kollar på hundtricket...

 Maria snaskar Gotta..

Sen sov vi som några jävlar, igår morse blev det frulle på Balkongen. Mysigt.
Sen blev det snabbsittning vid datorn..

Och sen tre timmars jobb på make up store.

På kvällen blev det en öl på snaps. Sen sov jag som en stock.
Än så länge har jag idag duschat, dammsugit lägenheten, städat badrummet, diskat mm. Mamma kommer hem ikväll och jag vill ju inte att hon ska bli arg för att det är stökigt.

Idag blir det en glass Med Maria. Innan dess ska jag ner i källaren och hämta mina tygskor från förra säsongen. Snacka om vårkänslor, men vårkänslorna är konstiga iår. Idag är det tex 18grader i skuggan på min balkong, solen skiner som en vacker sommardag men vart är löven på träden?

Kommentarer
Postat av: kickan

exakt vad jag har sagt hela helgen!! Man har sommar i hela kroppen, man har kjol, hänger tvätten på klädstrecket, grillar och äter på balkongen, har ytterdörrarna öppna, äter glass och lyssnar på somrig musik. Men så tittar man ut genom fönstret och där är det bara brunt och kalt..? Det är fel fel fel.

2007-04-15 @ 17:02:00
Postat av: alex

var du tvungen lägga upp sådär fult kort? :)

2007-04-15 @ 19:36:32
Postat av: anne

fyfan vilken festlig dörr! guld å grejer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback